top of page

רכב גולף חשמלי למכירה יד 2

רכב גולף חשמלי יד 2 – ליהנות מהטוב ביותר!

מגרשי גולף הם מגרשי ספורט גדולים במיוחד. המרחבים הגדולים דרושים לצורך משחק הגולף, על מנת שניתן יהיה להזיז את הכדור בשטחים גדולים וליהנות ממשחק מקצועי. אנשי התחזוקה אשר עובדים במגרשי גולף, זקוקים לרכב גולף מתאים שיאפשר להם להתנייד בשטח בקלות. לעיתים קרובות, המגרשים הללו מעוניינים להשיג רכבים מסוג זה במחירים זולים, ורוכשים רכב גולף חשמלי יד שניה.

יד 2 רכב גולף חשמלי

רכב גולף מוכל, למעשה, גם בשם "רכב תפעולי". רכב מסוג זה הוא רכב חשמלי, כלומר כזה אשר פועל באמצעות מנוע חשמלי ומצבר, ומאפשר נסיעה לא בכבישים וברחובות עירוניים, אלא בשטחים מוגדרים המיועדים עבורו. רכבים תפעוליים משמשים במקומות רבים, כמו מפעלים גדולים, שטחים חקלאיים ועוד. במגרשי גולף הם נפוצים ושימושיים מאד, והם משמשים את עובדי התחזוקה של המקום, אשר צריכים להתנייד במהירות בשטחים הגדולים של מגרשי הגולף.

רכב גולף חשמלי למכירה יד 2

מגרשי גולף אשר זקוקים להרחבת הצי של הרכבים החשמליים שלהם, או שזקוקים לרכבים חדשים למגרש חדש, או על מנת להחליף רכבים ישנים שהתקלקלו, עומדים לפעמים בפני בעיה תקציבית: מצד אחד, הם זקוקים לרכב גולף מקצועי ואיכותי, שיאפשר להם לתפעל את המקום בצורה תקינה ויעילה. מצד שני, הם אינם מעוניינים או אינם יכולים להשקיע את סכומי הכסף הגבוהים הנדרשים לרכישה של רכבי גולף חדשים. במקרים כאלה, יכולים מגרשי הגולף השונים ליהנות מן האפשרות של רכב גולף חשמלי יד 2.

מדוע לקנות רכב גולף חשמלי יד שניה?

רכבי גולף יכולים להיות חזקים ואיכותיים גם לאחר זמן רב של שימוש. בניגוד למכשירים אחרים, אשר נוטים להתקלקל לאחר שימוש של תקופה מסוימת, רכבים חשמליים נותרים חזקים במשך זמן רב מאד. לכן, רכישה של רכב גולף חשמלי יד 2 הוא אפשרות נהדרת למגרשי גולף, אשר נהנים מכל העולמות: גם רכב איכותי ומקצועי, וגם מחירים מוזלים ונוחים במיוחד, אשר מאפשרים להם לעמוד במסגרת התקציב האפשרית, מבלי להתפשר על איכות הרכבים או על כמותם.

לפרטים נוספים והזמנות צור קשר בטלפון: 1-700-554-777


bottom of page