top of page

רכבים תפעוליים חשמליים

רכב חשמלי תפעולי – לכל שימוש אפשרי!

בחווה החקלאית, במפעל, במחסן, במלון, במגרש הגולף, במועדונית – מקומות רבים כאלה ואחרים עושים שימוש ברכבים תפעוליים חשמליים, אשר מסייעים בעבודות התחזוקה במקום ובמגוון מטרות אחרות.

רכב תפעולי חשמלי

רכבים תפעוליים הם רכבים אשר פועלים באמצעות מנוע חשמלי – עם מצבר נטען אשר מאפשר נסיעה ללא פליטה של חומרים מזהמים וללא שימוש בדלק. רכבים מסוג זה אינם מתאימים לנסיעה בכבישים בינעירוניים, ולרוב הם גם אינם מתאימים לנסיעה בכבישים עירוניים – הם מיועדים לנסיעה בתוך שטחים מוגדרים אשר מיועדים להם. כך, למשל, ניתן לנסוע ברכבים חשמליים תפעוליים בתוך שטח של מפעל גדול, כאשר יש צורך בעבודות תחזוקה שונות בחלקים שונים של המפעל, אשר מרוחקים מאד זה מזה. הרכב התפעולי מאפשר לאיש התחזוקה לצמצם מרחקים ולקצר את זמן ההגעה לאזור שבו הוא צריך לטפל, מה שמייעל את העבודה במפעל באופן כללי, ומאפשר לעובד התחזוקה לעבוד בצורה יעילה יותר ושוחקת פחות.

רכב תפעולי חשמלי מחיר

לרכבים תפעוליים חשמליים מחירים בטווח רחב מאד, אשר משתנה בהתאם לדגם של הרכב, לאיכות שלו ולאפשרויות שלו. חשוב לדעת שרכבים תפעוליים יכולים להגיע עם מגוון פונקציות, כמו תאורות מיוחדות לצרכים שונים, תא מטען גדול במיוחד, מקורה או פתוח, מקום לנוסעים נוספים (עד 10 נוסעים), וכן הלאה. לכל דגם, אם כן, יהיה טווח מחירים משל עצמו. לעיתים קרובות ניתן למצוא רכבים חשמליים תפעוליים במחירים מוזלים, כאשר רוכשים אותם מיד שניה. במקרה כזה, ניתן לחסוך סכומים גדולים מאד – אך במקביל, חשוב לבדוק היטב את הרכב מראש, על מנת לוודא את מצבו ואת תקינותו, ולוודא שהוא שווה את מחירו.

רכב תפעולי חשמלי למכירה

רכבים תפעוליים למכירה מוצעים במגוון רחב של מקומות. ניתן למצוא אותם בחברות מקצועיות אשר מייצרות ו / או משווקות רכבים חשמליים תפעוליים מסוגים שונים. ניתן למצוא אותם גם במגרשים ייעודיים לרכבים מסוג זה. וכאמור, ניתן למצוא אותם גם במקומות של יד שניה, הן כרכישה פרטית מאדם פרטי, והן במגרשי יד שניה אשר מציעים כלי רכב מסוג זה מיד שניה, במחירים מוזלים ומשתלמים ביותר.

איך בוחרים את הרכב?

על מנת לבחור רכב תפעולי שמתאים לצרכים שלכם, יהיה עליכם להגדיר תחילה מהם הצרכים במקום העבודה שאליו אמור להגיע הרכב: האם עתיד לנסוע בו אדם אחד, או יותר? האם יש צורך בנשיאה של משאות שונים, או רק בתחבורה יעילה ליעד? כך ניתן לבחור את הדגם המתאים.

לפרטים נוספים והזמנות צור קשר בטלפון: 1-700-554-777


bottom of page