top of page

תלת אופן חשמלי במבצע

תלת אופן חשמלי – כל היתרונות!

אנשים מבוגרים רבים מחפשים כלי תחבורה חלופיים, שאינם בהכרח רכבים פרטיים וכדומה. תלת אופן חשמלי למבוגרים הוא אחד מכלי הרכב היעילים ביותר, אשר משמשים למגוון מטרות.

תלת אופן חשמלי

תלת אופן חשמלי הוא כלי רכב שימושי ויעיל. השימושים שלו דומים לאלה של אופניים חשמליים רגילים, אלא שהרכיבה עליו דורשת מאמץ מופחת, משום שהוא, כמובן, יציב יותר מאופניים רגילים, ומאפשר לרוכב להפנות את האנרגיה להתקדמות הנסיעה במקום לשמירה על שיווי המשקל. לכן, רכיבה על תלת אופן חשמלי דורשת מינימום של מאמץ – בין אם הרכיבה נעשית באמצעות המנוע החשמלי ובין אם היא נעשית באמצעות הפדלים של תלת האופן, כמו באופניים רגילים, שאינם חשמליים. תלת אופן חשמלי מאפשר לכם להתחמק מן הפקקים שבכבישים ולהגיע במהירות לכל יעד, ובמקביל, הוא גם כלי רכב שקט – ללא שרשראות – וידידותי מאד לסביבה, ללא עשן או מזהמים אחרים. באמצעות תלת אופן חשמלי ניתן לשאת משאות שונים, ולבצע סידורים רבים בתוך העיר, בצורה יעילה, מהירה וללא בעיות תחבורתיות רגילות.

תלת אופן חשמלי מתקפל

לעיתים קרובות, תלת אופן משמש לסיבובים בתוך העיר. אך מה קורה כשרוצים להשתמש בו גם בעיר מרוחקת? במקרה כזה, מומלץ לרכוש תלת אופן חשמלי מתקפל. תלת אופן שכזה יכול להיכנס לתא המטען של הרכב שלכם, כך שתוכלו לנסוע לעיר הרצויה, ושם להוציא את התלת אופן מתא המטען ולהתחיל בסיבוב שלכם. תלת אופן מתקפל הוא שימושי, נוח ויעיל מאד, ולכן אנשים רבים בוחרים באופציה הזו, למרות המחיר הגבוה במעט יותר מזה של תלת אופן חשמלי רגיל.

תלת אופן חשמלי מחיר

המחיר של תלת אופן חשמלי מתחיל בסביבות ה-5000 ש"ח ויכול להגיע גם לכמה עשרות אלפים – תלוי בסוג התלת אופן, בגודל שלו, ביציבות שלו ובפונקציות השונות שלו – לדוגמא, תלת אופן חשמלי מתקפל יהיה יקר יותר מתלת אופן חשמלי רגיל, שאינו מתקפל. במקרים רבים ניתן למצוא תלת אופן חשמלי במבצע, וכך ליהנות ממחירים נמוכים יותר על כלי הרכב השימושי הזה, ולחסוך סכומים משמעותיים.

לפרטים נוספים והזמנות צור קשר בטלפון: 1-700-554-777


bottom of page